پاپ_آپ

آخرین مطالب

آخرین ارسال های انجمن

منابع کارشناسی ارشد سنجش از دور و سيستم اطلاعات جغرافيايی (فقط برای دولتی)

در قسمت زیر لیست منابع کارشناسی ارشد رشته سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی برای استفاده دوستان عزیزی که قصد شرکت در آزمون این رشته رو دارن ، آورده شده. با شناختی که از سوالات سالهای قبل وجود داره این لیست بالای ۹۰٪ از سرفصلها رو پوشش می ده البته من از بین همین منابع هم دو کتاب "دیدگاههای نو در جغرافیای شهری دکتر شکوئی" و "ژئومورفولوژی اقلیمی دکتر محمودی" رو به خاطر جلوگیری از اختلاط مطلب و ذیق وقت و کتاب "اصول و مبانی سنجش از دور دکتر مالیمریان" به خاطر اهمیت نسبی کمترش نخوندم.ولی چون نخوندن دو کتاب اول ریسک زیادی داره توصیه می کنم که شما این کتابها رو مطالعه بفرمایید. اگر وقت کافی ندارید از کتاب"دیدگاههای نو در جغرافیای شهری" فصول۶،۵،۴،۳،۲،۱و فصل آخر رو مطالعه کنید یا خلاصه شده ی این کتاب یعنی"جغرافیای شهری دکتر شکوئی ، پیام نور" رو بخونید.

برای ریاضی میتونید از کتب ریاضی عمومی مانند رنجبران، نیکوکار، سعادت و ... استفاده کنید.کتابی که در لیست برای آمار معرفی شده کتاب بسیار جامعیه ولی در کنارش می تونید از منابعی مانند "مفاهیم آمار و احتمال دکتر عبدالمجید رضایی" هم استفاده کنید.

سوالات زبان منبع مشخصی نداره ولی سوالات سالهای قبل این رشته و رشته های دیگری چون جغرافیای طبیعی و همچنین متون انگلیسی و زبان تخصصی در مورد اصول تفسیر عکسهای هوایی ، هیدرولوژی، اقلیم شناسی ، ژئومورفولوژی ، جغرافیای شهری و روستایی و زیستی میتونه کمکتون کنه.

دقت داشته باشید که این لیست برای آزمون کارشناسی ارشد دولتیه.در ضمن سوالات خود در مورد آزمون ، نحوه تهیه منابع و... رامی توانیدازقسمت نظرات مطرح کنید.

جهت مشاهده کامل این مطلب ابتدا باید عضو شوید
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !

مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش